Poradnik i Nowości
Tutaj znajdzie porady i nowinki z dziedziny marketingu i reklamy. Opisze w artykułach na co powinieneś zwracać uwagę przy wdrażaniu nowych kampania promocyjnych, jak skutecznie trafić do swojej grupy docelowej. Wytłumaczę dlaczego warto aktualizować stronę i budować nowe więzi.
Logowanie na stronie i zmiana podstawowych treści
Połączenie nowego adresu mailowego do Gmail-a
Wystarczy w Gmail kliknąć po prawej stronie na koło zębate i Ustawienia / Konta i importowanie / Dodaj inny adres e-mail. Następnie wprowadź dane swojej nowej poczty, bez żadnych zmian w ustawieniu. Na nowe konto zostanie wysłana wiadomość weryfikacyj do powiedzenia....
„Google Moja Firma” – co to?
Profil twojej firmy w Google - najpopularniejszej wyszukiwarce na całym świecie. To na pewno ważny krok w promocji twojej działalności - Pozwól że się tym zajmiemy. „Google Moja Firma” to zbiór narzędzi, przy pomocy których, można skutecznie zarządzać wizerunkiem...
Czym są pliki cookies i jak sprawdzić czy twoja strona ich używa?
Czym są pliki cookies? Wszystkie informacje na ten temat, znajdują się na stronie wszystkoociasteczkach.pl Jak sprawdzić czy twoja strona używa plików cookies? Wejdź na stroną - http://www.cookie-checker.com/ Teraz wystarczy wpisać adres swojej strony i sprawdzić czy...
Google rekomenduje Responsywne Strony www
Sprawdź czy twoja strona ma wersję mobilną? Wejdź na www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ Wpisz adres strony którą chcesz sprawdzić - kliknij "Analizuj" Po chwili otrzymasz komunikat z błędami, lub informację "Rewelacja! Strona przyjazna dla urządzeń...
Narzędzia Google Webmasters
Chcesz wiedzieć jak inni widzą cie w sieci, a co ważniejsze ułatwić znalezienie twojej strony? Dzięki narzędziom Google, możemy dokładnie sprawdzić jak widzi nas ta wyszukiwarka, po wpisaniu jakich słów, pojawia się twoja witryn i na jakiej pozycji. Przekonasz się też...
Google Analytics
Google Analytics jest wspaniałym narzędziem do analizowania ruchu na twojej stronie internetowej.
Kampanie w Google AdWords
Przedstaw swoją ofertę klientom dokładnie w momencie, w którym szukają jej w Google. Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę i odwiedzą stronę Twojej firmy.
Google rekomenduje Responsywne Strony Internetowe
Google rekomenduje Responsywne Strony www Strony responsywne same dostosowują się do rozdzielczości urządzenia, na którym są przeglądane, niezależnie czy jest to PC, urządzenie mobilne czy telewizor.